onsdag 23. desember 2015

God jul, og takk for meg! :)

Denne uken sender jeg avgårde mine siste pakker med duftlys. Jeg har sjonglert både to og tre jobber det siste året, og har måttet omprioritere litt så jeg får mer tid til mine to små barn. 
Men ikke fortvil - YankeeStore.no fortsetter som før

Fra og med mandag 28. desember tar Tove Andersen over driften av butikken. Epostadressen blir den samme som før, duftlysene blir de samme som før, og servicen vil også være like god som før. 

I tillegg vil dere som bor på Sørlandet, eller av og til er på Sørlandet, få muligheten til å se duftlysene i hennes koselige, lille interiørbutikk Andersens Hobby AS, som holder åpent hver lørdag. 

Den svenske importøren som har agenturet på Yankee Candle i Norden, har bestemt at fra 2016 skal ikke norske forhandlere få tilby Månedens Duft. Dette er en avgjørelse vi forhandlere ikke har innvirkning på, og det har ingenting med eierskiftet i denne nettbutikken å gjøre.  

YankeeStore.no vil likevel fortsette å gi deg gode tilbud hver måned - følg med i nyhetsbrev og på facebooksiden - så går du ikke glipp av dem! :) 

Tusen takk til alle mine kunder - de trofaste gjennom mange år, og de nye som akkurat har oppdaget butikken. Jeg håper dere vil fortsette å handle duftlysene deres hos YankeeStore.no 

Et lite tips fra meg: Bruk tomme julekrukker til julestrømpegodteriet!


Ønsker dere en kjempefin og koselig julefeiring! :) 

Med vennlig hilsen 
Renate, YankeeStore.no 

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Eg lige godt å gjenbruke de tomme yankee candle glassene til søtningsmiddel, havregryn osv, men jeg har problemer med å få vekk duften selv etter at jeg har vasken dem. Både for hånd og i oppvaskmaskinen. Har du noen tips til kordan eg kan bli kvitt lukten/smaken av lyset :)?

    SvarSlett