tirsdag 22. oktober 2013

Årets mest spennende julenyhet fra Yankee Candle...

Kommer snart til YankeeStore.no: Årets beste julenyhet fra Yankee Candle! :)

Trenger du enda en god grunn til å glede deg til desember? :) Her er julenyheten vi gleder oss aller mest til i år - julekalender med telys i noen av Yankee Candle's beste juledufter! La julestemningen slippe til mens du teller ned til julaften ved å tenne et telys hver dag. På den store dagen får du også en liten overraskelse... 


Denne kalenderen kommer garantert til å bli veldig populær, så det kan være lurt å sikre seg et eksemplar så raskt som mulig når de kommer for salg. Hold deg oppdatert ved å følge facebooksiden vår, der vil du få beskjed så snart vi har den på lager i nettbutikken! :) 

Mvh Renate, YankeeStore.no 

3 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg fikk et av disse lysene av moren min, og herregud så godt det lukter!! Jeg er ny på sidene dine, så vet ikke helt hvordan det fungerer med bestillinger og lignende, og om du får inn igjen noe av det som er utsolgt. A childs wish, christmas memories, snow in love, sparkling snow, eller spesielt soft blanket, er dette noe du får inn igjen i små krukker? Blir det isåfall meddelt på facebooksidene? :)

    Gleder meg enda mer til jul nå! :)

    SvarSlett
  2. Og winter wonderland!

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Man bestiller ved å klikke "kjøp" på varene og betale med kort :)
    Alle de du nevner er ordinære varer, så hvis de var utsolgt da jeg bestilte inn varer for en uke siden har jeg bestilt dem inn igjen. Hvis de har blitt utsolgt i mellomtiden bestiller jeg dem inn igjen neste gang, om en drøy uke. Winter Wonderland er dessverre en utgående duft, så der får jeg kun inn igjen i smeltelys. Så der er det bare å sikre seg så raskt man kan om man ønsker krukker. Her ser du hva vi har inne i Winter Wonderland for øyeblikket: http://www.yankeestore.no/?view=search&search_str=winter+wonderland

    SvarSlett